voor 19.00 uur besteld, morgen in huis!
zoeken
Winkelmand nog geen artikelen
menu menu

Bezorgen i.c.m. een abonnement

De bezorging van een bestelling i.c.m. een abonnement kan op 5 verschillende manieren:

  • Pakketservice
  • Koerierslevering
  • Pakje Gemak
  • Afhalen bij een Ritel winkel
  • Same day delivery

Pakketservice

Ritel hanteert een levering van 1 tot 3 werkdagen, mits het product op voorraad is.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons per e-mail je contract. Dit contract dien je te ondertekenen en terug te mailen naar ons met de volgende identiteitsgegevens:

  • Een kopie van de voor- en achterzijde van het opgegeven legitimatiebewijs
  • De bankpas van de aanvrager. Zowel voor- als achterzijde

TIP: maak foto's van je legitmatie en bankpas met je smartphone! Zo heb je geen scanner nodig en kun je het direct doormailen!

Na ontvangst van de benodigde documenten verwerken onze medewerkers je aanvraag. Wanneer wij goedkeuring hebben ontvangen van de provider wordt je hiervan per mail op de hoogte gesteld. Je ontvangt bij deze bevestiging ook een track & trace link om je bestelling te kunnen volgen. Je pakket zal worden verzonden met de pakketdienst GLS.

Ben je niet thuis op het moment van levering? Dan zal de GLS-chauffeur een 'Niet Thuis Bericht' bij je achterlaten zodat je zelf een afspraak kunt maken voor een gratis tweede levering. Je kunt eventueel ook voor een andere optie kiezen om je pakket te ontvangen.

Koerierslevering

Ritel hanteert een levering van 24 uur, mits het product op voorraad is.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij Ritel.nl maak je direct online een bezorgafspraak. De koeriersdienst neemt bij levering van je bestelling het contract mee voor ondertekening.
De koerier zal het volgende van je vragen:

  • Een geldig legitimatiebewijs, zoals opgegeven bij de bestelling. Hiervan wordt een scan gemaakt
  • Bankpas van het opgegeven rekeningnummer. Hiervan wordt een scan gemaakt
  • Je dient ook 1 eurocent te pinnen bij de koerier. Dit is ter controle van je bankgegevens
  • Indien het een zakelijke aanvraag betreft zal de koerier ook om een recent KvK uittreksel vragen;

Let op: Alle opgegeven persoonsgegevens dienen overeen te komen met je legitimatiebewijs en bankpas.

Als alles juist is onderteken je het contract en de pakbon. Vervolgens kun je je bestelling in ontvangst nemen.

Je dient bij de levering zelf aanwezig te zijn. Het is niet mogelijk om een persoon te machtigen die je bestelling in ontvangst neemt. Uiteraard is levering op een ander adres wel mogelijk. Dit kun je opgeven bij het maken van een afspraak.

Pakje Gemak

Ritel hanteert een levertijd van 1 tot 3 werkdagen, mits het product op voorraad is.

Ritel biedt binnen Nederland als extra service Pakje Gemak van PostNL aan. Wanneer je kiest voor Pakje Gemak kun je kiezen uit ruim 2000 afhaallocaties. In de bestelprocedure van Ritel kun je eenvoudig een afhaallocatie bij jou in de buurt kiezen.
Je ontvangt van ons een bericht wanneer je pakket naar de opgegeven afhaallocatie is verzonden en wanneer je je pakket daar op kunt halen.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je je pakket gaat ophalen.

Afhalen in een Ritel winkel

Ritel hanteert een levertijd van 1 tot 3 werkdagen, mits het product op voorraad is.

Na het plaatsen van je bestelling voeren wij je gegevens in bij de provider. Wanneer wij goedkeuring hebben ontvangen van de provider wordt je hiervan per mail op de hoogte gesteld. In deze mail staat ook wanneer je je bestelling in het gekozen filiaal af kunt halen. Vergeet bij het afhalen van je bestelling niet om het volgende mee te nemen:

  • Een geldig legitimatiebewijs zoals opgegeven bij je contractaanvraag; hiervan maakt onze medewerker een kopie
  • Een bankpas zoals opgegeven bij je contractaanvraag; hiervan maakt onze medewerker een kopie
  • Je dient ook 1 eurocent te pinnen in de winkel. Dit is ter controle van je bankgegevens
  • Indien het een zakelijke aanvraag betreft dien je ook een recent KvK-uittreksel mee te nemen