voor 19.00 uur besteld, morgen in huis!
zoeken
Winkelmand nog geen artikelen
menu menu

Verzekeringen

De verzekering voor je Tablet of GSM is een product van Harmony Service Center. Met deze verzekering bescherm je je aankoop tegen (vocht)schade / diefstal. Je kunt deze verzekering gemakkelijk afsluiten en opzeggen.


Afsluiten
Je kunt de verzekering kiezen wanneer je je persoonlijk gegevens in gaat vullen bij 'verzeker je kostbare bezit'. Ook als je geen verzekering wilt moet je dit aangeven. Wanneer je kiest voor 'geen verzekering' hoef je uiteraard niets te betalen.


Voorlopige dekking
Wanneer je een verzekering afsluit, word je aanvraag beoordeeld door Harmony Service Center voordat deze geaccepteerd wordt. Direct bij verzending van je product krijg je een voorlopige dekking van maximaal 14 dagen. Enkele dagen na ontvangst van je bestelling is de dekking definitief, tenzij je van de verzekeraar bericht ontvangt dat deze de polis niet kan accepteren.


Melden van schade
Indien je een claim wilt indienen wegens diefstal, ongeval-schade, misbruik van gesprekskosten of een defect dien je zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 14 dagen, contact met Harmony op te nemen op 010-206 86 74. Je kunt je schade ook melden via mijnpolis.harmonyservicecenter.nl. In geval van diefstal dien je direct je simkaart te laten blokkeren door de netwerkaanbieder. Je dient tevens zo snel mogelijk, binnen 24 uur na de diefstal, aangifte te doen bij de politie. Het originele proces-verbaal dient overlegd te worden. Ook wordt verzocht een eigen verklaring van wat er gebeurd is op te stellen. Claims met betrekking tot misbruik van gesprekskosten dienen te worden vergezeld van een gespecificeerde nota.


Looptijd en opzegtermijn
De zekerheidspakketten voor mobiele telefonie hebben een minimale looptijd van 12 maanden. Hierna wordt de looptijd steeds stilzwijgend verlengd met een periode van 1 maand


Algemene voorwaarden