voor 19.00 uur besteld, morgen in huis!
zoeken
Winkelmand nog geen artikelen
menu menu

Wat is op dit moment je provider?

Abonnement verlengen

Heb je op dit moment een abonnement en wilt deze verlengen? Dat kan natuurlijk bij Ritel! Een telefoon abonnement heeft een contractperiode van één of twee jaar. Wanneer dit abonnement afloopt is het mogelijk om het abonnement te verlengen of te wisselen van provider wanneer het huidige abonnement niet langer bij je past of wanneer je ontevreden bent over het netwerk.

Met of zonder nieuwe telefoon

Wanneer je ervoor kiest om je abonnement te verlengen kun je dit simpel en gemakkelijk doen door de huidige provider te kiezen en of je wilt verlengen met of zonder mobiele telefoon. Zoek dan je favoriete toestel uit en combineer deze met een passend abonnement. Let op dat verschillende bundels niet meer bestaan of aangepast kunnen zijn in de loop van jouw 1 of 2 jarig contractperiode. Liever alleen een abonnement en geen toestel? Ook dat kan, selecteer dan een sim-only abonnement die het beste bij je past en profiteer van extra korting.

Voordelen van verlengen

Een abonnement verlengen komt met diverse voordelen. Je betaalt geen aansluitkosten, want je bent al aangesloten bij je huidige provider. Daarnaast kun je ruim van te voren al een verlenging aanvragen waardoor je wanneer je abonnement afloopt niet hoeft te wachten op goedkeuring, je bent immers al klant. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om een nieuw toestel uit te zoeken met of zonder bijbetaling. Bekijk hier wanneer het mogelijk is per provider om te verlengen. 

Heb je twijfels of wil je meer advies over het verlengen van je abonnement? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop via contact.ritel.nl of telefonisch via tel.: 0113-240740 op werkdagen van 09:00 uur tot 19:00 uur.