Let op! Geld lenen kost geld.
ritel.nl
zoeken
menu menu
Profiteer bij Ritel van hoge kortingen! Sluit een nieuw abonnement af, verleng óf stap eenvoudig over! Voor 19:00 besteld, morgen in huis!

Verlengen en overstappen

Op deze pagina vindt je wanneer je kan overstappen of verlengen en wat het verschil is tussen een verlenging en een overstap.

Wanneer kan ik overstappen/verlengen?

Wanneer je je abonnement wilt verlengen of overstappen met nummerbehoud, gelden er diverse verleng-/overstaptermijnen. Hieronder vindt je de verleng-/overstaptermijnen per provider. Het eerste overzicht geldt voor particuliere abonnementen en het tweede overzicht is geldig voor zakelijk abonnementen. Omdat de providers deze termijnen vaststellen, kunnen wij niet afwijken.  

Particulier 

Provider Verlengen Overstappen
Ben 4 maanden 4 maanden
KPN 4 maanden 4 maanden
Tele2 4 maanden 4 maanden
Telfort 4 maanden 4 maanden
T-Mobile 4 maanden 4 maanden
Vodafone 4 maanden 4 maanden

Zakelijk

Provider Verlengen Overstappen
KPN 4 maanden 4 maanden
T-Mobile            4 maanden 4 maanden
Vodafone 4 maanden 4 maanden

Verschil overstappen/verlengen

Een overstap met nummerbehoud betekent dat je naar een andere provider overstapt met het behoud van je huidige telefoonnummer. Stel: je zit nu bij Tele2 en wilt overstappen naar Vodafone met het behoud van je huidige nummer. Dit is mogelijk, hierbij moet je de termijn voor overstappen aanhouden. Maar wanneer het abonnement bij Tele2 loopt en je wilt bij Tele2 blijven, dan is dat een verlenging en dien je dus de termijn bij verlengen aan te houden.

Neem gerust contact met ons op wanneer je hier nog vragen over hebt!