Verlengen en overstappen
Op deze pagina vind je wanneer je kan overstappen of verlengen en wat het verschil is tussen een verlenging en een overstap.
Wanneer kan ik overstappen/verlengen?
Wanneer je je abonnement wilt verlengen of overstappen met nummerbehoud, gelden er diverse verleng-/overstaptermijnen. Hieronder vindt je de verleng-/overstaptermijnen per provider. Het eerste overzicht geldt voor particuliere abonnementen en het tweede overzicht is geldig voor zakelijk abonnementen. Omdat de providers deze termijnen vaststellen, kunnen wij niet afwijken.
Particulier
Provider | Verlengen | Overstappen |
Ben | 4 maanden | 4 maanden |
KPN | 4 maanden | 4 maanden |
Tele2 | 4 maanden | 4 maanden |
Telfort | 4 maanden | 4 maanden |
T-Mobile | 4 maanden | 4 maanden |
Vodafone | 4 maanden | 4 maanden |
Zakelijk
Provider | Verlengen | Overstappen |
KPN | 4 maanden | 4 maanden |
T-Mobile | 4 maanden | 4 maanden |
Vodafone | 4 maanden | 4 maanden |
Verschil overstappen/verlengen
Een overstap met nummerbehoud betekent dat je naar een andere provider overstapt met het behoud van je huidige telefoonnummer. Stel: je zit nu bij Tele2 en wilt overstappen naar Vodafone met het behoud van je huidige nummer. Dit is mogelijk, hierbij moet je de termijn voor overstappen aanhouden. Maar wanneer het abonnement bij Tele2 loopt en je wilt bij Tele2 blijven, dan is dat een verlenging en dien je dus de termijn bij verlengen aan te houden.
Neem gerust contact met ons op wanneer je hier nog vragen over hebt!