voor 19.00 uur besteld, morgen in huis!
zoeken
Winkelmand nog geen artikelen
menu menu

Verlengen en overstappen

Op deze pagina vindt u wanneer u kan overstappen of verlengen en wat het verschil is tussen een verlenging en een overstap.

Wanneer kan ik overstappen/verlengen?

Wanneer u uw abonnement wilt verlengen of overstappen met nummerbehoud, gelden er diverse verleng-/overstaptermijnen. Hieronder vindt u de verleng-/overstaptermijnen per provider. Het eerste overzicht geldt voor particuliere abonnementen en het tweede overzicht is geldig voor zakelijk abonnementen. Omdat de providers deze termijnen vaststellen, kunnen wij niet afwijken.  

Particulier 

Provider Verlengen Overstappen
Ben 3 maanden 2 maanden
hollandsnieuwe 3 maanden 2 maanden
KPN 6 maanden 2 maanden
Tele2 4 maanden 2 maanden
Telfort 6 maanden 2 maanden
T-Mobile 4 maanden 2 maanden
Vodafone 4 maanden 2 maanden

Zakelijk

Provider Verlengen Overstappen
KPN 4 maanden 4 maanden
T-Mobile            6 maanden 4 maanden
Vodafone 4 maanden 4 maanden

Verschil overstappen/verlengen

Een overstap met nummerbehoud betekent dat u naar een andere provider overstapt met het behoud van uw huidige telefoonnummer. Stel: u zit nu bij Tele2 en wilt overstappen naar Vodafone met het behoud van uw huidige nummer. Dit is mogelijk, hierbij moet u de termijn voor overstappen aanhouden. Maar wanneer het abonnement bij Tele2 loopt en u wilt bij Tele2 blijven, dan is dat een verlenging en dient u dus de termijn bij verlengen aan te houden.

Neem gerust contact met ons op wanneer u hier nog vragen over heeft!