voor 19.00 uur besteld, morgen in huis!
zoeken
Winkelmand nog geen artikelen
menu menu

Bestellen

Bestellen op Ritel is snel, gemakkelijk en veilig. Je dient de volgende stappen te doorlopen om je bestelling te definitief te maken.

Same day delivery

Ritel heeft een nieuwe service: Same Day Delivery (€9,99). Elke bestelling die voor 12:30 uur wordt gedaan op de site van Ritel wordt dezelfde dag nog thuis bezorgd. Ideaal dus wanneer je meteen wilt genieten van je nieuwe telefoon!

Wanneer je doordeweeks na 12.30 uur voor onze same day delivery kiest, ontvang je je bestelling de volgende dag in huis, dus ook op zaterdag! Een bestelling die op zondag geplaatst wordt zal de eerstvolgende werkdag bezorgd worden. Wanneer een product niet op voorraad is wordt je hiervan uiteraard tijdig op de hoogte gesteld.

Bestellen i.c.m. een abonnement

Wanneer je een product hebt uitgekozen klik je op ‘Bestellen’. Je bestelling wordt in de winkelmand geplaatst. Controleer of de bestelling juist is. Vervolgens klik je op ‘Gegevens invullen’. Bestaande klanten met een wachtwoord kunnen direct inloggen. Wanneer je een nieuwe klant bent kun je bij ‘Nieuw’ aanvinken of je wilt bestellen en direct een account aanmaken of wilt bestellen zonder registratie.

Vul de gevraagde gegevens in in onze beveiligde omgeving (https; S staat voor secure). Het is belangrijk dat alle gegevens van dezelfde persoon zijn (naam, geboortedatum, legitimatiebewijs en rekeningnummer). Tevens dien je je naam zoals op je legitimatiebewijs en bankpas in te vullen. Bijvoorbeeld, je heet Jan Jansen maar je voorletters zijn volgens je legitimatie en bankpas A.B.C., dan dien je A.B.C. Jansen in te vullen. Controleer je ingevulde gegevens en klik op 'verzendwijze kiezen'.

Kies een verzendwijze: je hebt 2 opties:

  • Pakketservice
  • Afhalen bij een Ritel winkel (GRATIS).

Tot slot kies je een betaalwijze: Afhankelijk van je verzendwijze heb je hier een aantal opties:

  • Bij pakketservice: iDeal
  • Bij afhalen bij een Ritel winkel: iDeal

Vervolgens zie je de bevestiging van je bestelling. In deze bevestiging staat je ordernummer (belangrijk bij vragen over je bestelling) en de procedure voor het afleveren van je bestelling.


Wanneer je hebt gekozen voor pakketservice
Je ontvangt je pakket met TPG post. Van ons ontvang je een track en tracecode waarmee je je pakketje online kunt volgen.


Wanneer je hebt gekozen voor afhalen bij een Ritel winkel
Je ontvangt van ons binnen 1 werkdag een e-mail met een bericht dat je bestelling klaar ligt in het gekozen Ritel filiaal.

Bestellen van een los artikel

Wanneer je een product hebt uitgekozen klik je op ‘Bestellen’. Je bestelling wordt in de winkelmand geplaatst. Controleer of de bestelling juist is. Vervolgens klik je op ‘Gegevens invullen’. Bestaande klanten met een wachtwoord kunnen direct inloggen. Wanneer je een nieuwe klant bent kun je bij ‘Nieuw’ aanvinken of je wilt bestellen en direct een account aanmaken of wilt bestellen zonder registratie.

Vul de gevraagde gegevens in in onze beveiligde omgeving (https). Controleer je ingevulde gegevens en klik op 'verzendwijze kiezen'.

Kies een verzendwijze: je hebt 2 opties.

  • Pakketservice
  • Afhalen bij een Ritel winkel (GRATIS).

Kies een verzendwijze en klik vervolgens op ‘betaalwijze kiezen’

Tot slot kies je een betaalwijze: Afhankelijk van je verzendwijze heb je hier een aantal opties:

  • Bij pakketservice: iDeal, creditcard of afterpay
  • Bij afhalen bij een Ritel Winkel: : iDeal of creditcard

Vervolgens zie je de bevestiging van je bestelling. In deze bevestiging staat je ordernummer (belangrijk bij vragen over je bestelling) en de procedure voor het afleveren van je bestelling.


Wanner je hebt gekozen voor pakketservice
Je ontvangt je pakket met TPG post. Van ons ontvang je een track en trace code waarmee je je pakketje online kunt volgen.


Wanneer je hebt gekozen voor afhalen bij een Ritel winkel
Je ontvangt van ons binnen 1 werkdag een e-mail met een bericht dat je bestelling klaar ligt in het gekozen Ritel filiaal.

Annuleren van een bestelling

Gsm abonnementen
Je kunt een bestelling bij ons annuleren zolang wij je contract nog niet hebben verwerkt. Zodra je bestelling is verwerkt is annulering niet meer mogelijk. Wij kunnen de bestelling van een toestel nog wijzigen, zolang deze nog niet naar je is verzonden. Neem hiervoor contact met ons op.


Accessoires
Je kunt bij Ritel m.b.t. de aankoop van accessoires zonder reden je bestelling annuleren nadat deze is geplaatst, mits deze bestelling nog niet is verzonden. Ritel stuurt per e-mail een verzendbevestiging naar het opgegeven e-mail adres. Mocht je een product willen annuleren dan kan dit door contact op te nemen met je verzoek tot annulering. Je krijgt een bevestiging wanneer je bestelling is geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt binnen 7 werkdagen na de ontvangstdatum terug op je rekening gestort.