Garantie op telefoons en abonnementen
Op alle geleverde artikelen zijn door de fabrikant/importeur geldende garantiebepalingen van toepassing. Indien het artikel defect is, kun je contact met ons opnemen via de reparatieprocedure. Wij zullen er dan voor zorgen dat je apparaat wordt aangeboden bij een erkend servicecentrum. Zodra het toestel gemaakt is, zullen wij het apparaat bij je terug bezorgen. Indien er geen garantie van toepassing is door bijvoorbeeld water- of breukschade, dan is het mogelijk dat er kosten aan de reparatie verbonden zijn. In dit geval zullen deze kosten eerst betaald moeten worden, voordat je het apparaat van ons retour ontvangt.
Garantie op losse artikelen
Je hebt recht op een goed product, dat je binnen de gestelde garantietermijn normaal moet kunnen gebruiken. Ritel verleent garantie op alle producten waarbij de garantietermijnen uiteenlopen. Als het geleverde product defect raakt, binnen de garantieperiode, kun je een beroep doen op garantie. Ritel zal bij een – na inspectie geconstateerd – defect jouw product repareren of vervangen door een nieuw of ander product.
Heb je een klacht of ben je niet tevreden met je aankoop? Laat het ons weten, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen met een passende oplossing. Je kan je klacht doorgeven via onze contactpagina. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.
Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen in behandeling te nemen. Mocht de behandeling van je klacht meer tijd kosten, dan word je daar per e-mail over ingelicht.
Heb je een klacht over een besteld product of is een product defect of beschadigd. Dan verwijzen we je graag door naar onze ruilen en retourneren pagina.