voor 19.00 uur besteld, morgen in huis!
zoeken
Winkelmand nog geen artikelen
menu menu

Garantie en klachten

Garantie

Garantie op GSM-(abonnementen)
Op alle geleverde artikelen zijn door de fabrikant / importeur geldende garantie bepalingen van toepassing. Indien het artikel defect is dan kun je met ons contact opnemen via de reparatieprocedure zoals weergegeven in de rubriek Reparaties. Wij zullen er dan voor zorgen dat je apparaat wordt aangeboden bij een erkend service centrum. Zodra deze daar hersteld is zullen wij het apparaat weer bij je terug bezorgen. Indien er geen garantie van toepassing is door bijvoorbeeld waterschade of breukschade, dan is het mogelijk dat er kosten aan de reparatie zijn verbonden. In dit geval zullen deze kosten eerst betaald moeten worden alvorens je het apparaat van ons retour ontvangt.


Garantie op losse artikelen
Je hebt recht op een goed product, dat je binnen de gestelde garantietermijn normaal moet kunnen gebruiken. Ritel verleent garantie op alle producten waarbij de garantietermijnen uiteenlopen. Als het geleverde product defect raakt binnen de garantieperiode, kun je een beroep doen op de garantie. Ritel zal bij een - na inspectie geconstateerd – defect jouw product repareren of vervangen door een nieuw of andere product.

Klachten

Heb je een klacht of ben je niet tevreden? Laat het ons weten zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen met een passende oplossing. Je kan je klacht kenbaar maken via onze contact pagina of als je liever direct met de klantenservice in contact komt bel dan naar tel. 0113-240740 Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden!

Wij streven ernaar je klacht binnen 14 dagen in behandeling te nemen. Mocht de behandeling van je klacht meer tijd kosten dan wordt je daar per e-mail over ingelicht.

Heb je een klacht over bestelde producten of is een product defect of beschadigd? Dan verwijzen we je graag door naar onze Ruilen & Retourneren pagina.